tirsdag 20. mai 2008

Resultat di siste uken:

Jeg har ikke gått noe ned de siste ukene, men jeg har klart å være stabil på den vekta jeg har (dvs jeg har i alle fall ikke gått opp igjen)... Men jeg har skeid ut i disse ukene med litt for mye karbo, så nå har jeg strammet inn igjen.

Hadde en karbodag på 17. mai bl.a., å selv om jeg ikke har gått noe ned så var d verd den feiringa, for den var super. :)

Men nå satser jeg på å gå over i ketose di siste ukene før ferien min, slik at jeg rekker å ta av meg mest mulig før vi drar til syden. :) Det går fint! Mine ketosestrips har begynt å få fagre, så nå satser vi på mørkelilla (full ketose, hvor man da forbrenner fett mer effektivt)! ;) Og når jeg har nåff min målvekt så er det vedlikehold som gjelder. Som de sier på film: "I'm in it for the long hall"...;) Har funnet masse fine oppskrifter på lavkarbo.no + at jeg har lagt en del selv etter å ha blitt inspirert. Disse gjør det lettere å holde karbonivået nede. :)

Skal legge ut min spiseplan for denne uka når den er over med resultat (forhåpentligvis noe minustall)... Til da...

Ingen kommentarer: